
מנגנון הריפוי המכני
לטפל בכאב, לא במקור
העומס המנטלי יוצר כאבים פיזים שמקבלים פתרונות מכנים כמו דיקור, עיסוי, חופשה, עוד דיאטה, אולי כדור הרגעה. הכל באמת מקל לרגע, אבל מטפל במה שקורה בחוץ בלבד. המנגנון שמייצר את הסבל ממשיך לעבוד מתחת לפני השטח, ולכן הכאב תמיד חוזר.








